طب مکمل, مقالات

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

 

سنگ درمانی از پیدایش بشر نیز باستانی تر است.هرروزه بسیاری از سنت ها و روایات ، دانش کثیری ازسنگ های با ارزش ارائه می دهند. پیش از این بشر اولیه و آتلانتیسی ها می دانستند که چگونه از آنها استفاده کنند. آنها نه تنها برای درمان بلکه برای تبادل پول و ابزار کاری از این سنگ ها استفاده میکردند. اما استفاده نادرست و ارزیابی های غلط ، خیلی سریع باعث زوال این دانش باستانی شد.امروز بر آن شدیم تا شما را با چند روش ساده در سنگ درمانی آشنا کنیم پس با زیبآذین در ادامه همراه باشید…

 

استفاده به عنوان آویز

استفاده تزئینی و دکوری از کریستال ها یکی از موثرترین روش های شفابخشی است. برای به دست آوردن نتایج بهتر، سنگ باید با بدن تماس مستقیم داشته باشد.بهترین حالت آن استفاده به عنوان آویز است.در ضمن در انتهای مطلب در قسمت محصولات مرتبط میتوانید لیستی از آویز های مناسب سنگ درمانی را مشاهده کنید از کریستال تا زمانی استفاده کنید که اوضاع جسمی و روحی تان رو به بهبود نهد. زمانی که نشانه هایی جزئی از رو به زوال رفتن قدرت فردی یا روحی در خود می بینید، علامت این است که عملکرد خود شفابخشی بدن ضعیف شده است. این ضعف ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد. با این حال، کریستال را درآورید و روزی سه بار و حداقل هر بار نیم ساعت آن را به گردن بیندازید.

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

همراه داشتن کریستال

ساده ترین نوع سنگ درمانی این است که کریستال را در جیب بگذارید و هر از کاهی آن را لمس کنید تا انرژی شفابخش آن مستقیما وارد بدن شود.

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

گذاشتن کریستال روی بدن

می توان کریستال را مستقیم روی بدن یا چاکرا ها گذاشت.دقت شود که هر سنگ بر روی چاکرای مورد نطر قرار گیرد تا بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. برای این کار، کریستال را چند دقیقه روی عضو یا چاکرای بیمار بگذارید و آن را نگه دارید تا اثر شفابخشی آن وارد بدن شود.

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

جاسازی کریستال زیر بالش

اگر کریستالی را هنگام خواب، زیر بالش بگذارید، از انرژی های آن در خواب بهره خوهید گرفت که کوارتز صورتی یا رز کوارتز و کریستال کوارتز یکی از بهترین گزینه ها هستند.

 

قرار دادن کریستال در اتاق

کریستال ها به محیط کار و خانه انرژی می دهند. آن ها را در جایی از اتاق بگذارید که بتوانید ببینیدشان و ارتعاشاتشان و امواج آن را حس کنید. در این صورت، وقتی در اتاق می نشینید از نظر روحی، جسمی و ذهنی احساس بهتری خواهید داشت. اگر دلتان می خواهد اتاقتان پر از آرامش باشد، کوارتز صورتی در اتاق بگذارید. گذاشتن فلوریت ارغوانی نزدیک تلویزیون یا کامپیوتر، شما از تشعشعات الکترونیک حفظ خواهید کرد. قطعه ای آمیتیست یا کوارتز دودی را در محل کار خود بگذارید، تا انرژی های منفی را جذب و شما را از عصبانیت و پرخاش دیگران در امان نگه دارد. هم چنین می توانید برای ایجاد تعادل در اتاق، چهار کریستال را در چهار گوشه اتاق و رو به مرکز کار بگذارید.

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

مراقبه با کریستال

در سراسر جهان مردم برای افزایش آرامش ذهن و جسم مراقبه می کنند. استفاده از کریستال هنگام مراقبه نیروی بیشتری به شما می دهد. در واقع، کریستال ها به شما کمک می کنند به وضعیت عمیق تری از آرامش و سکون دست یابید. آن ها بهترین ابزار برای دستیابی به عمق وجود هستند و فرد را دریافتن خود واقعی یاری می دهند، به طوری که با پایان مراقبه، به بصیرتی تازه و راه حل های جدیدی برای مشکلات خود دست می یابید. از اعضای خانواده کوارتز، به خصوص کوارتز شفاف، آمیتیس، کوارتز صورتی و کوارتز دودی، برای مراقبه استفاده می شود

انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

روش پاکسازی و شارژ مجدد کریستال

هر سنگ یا کریستال پس مدتی استفاده و جذب انرژی های منفی بدن و محیط نیاز به پاکسازی و شارژ مجدد دارد. برای اینکار بهتر سنگها یا کریستال ها را 2 ساعت در محلولی از نمک و جوش شیرینقرار داده و بعد از آن 12 ساعت جلوی نور مستقیم خورسید جهت شارژ مجدد قرار دهید.(تذکر: به هیچ وجه با محلولی که برای پاکسازی سنگ یا کریستال استفاده شده تماس مستقیم نداشته باشید و آن را مسقیم در چاه دستشوی یا آبی روان مثل جوب یا رود بسپارید)

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “انواع روشهای استفاده از کريستالها و سنگهای درمانی

  1. سنای مکی گفت:

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت
    ها هستید.

  2. سویق جو گفت:

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  3. نگین گفت:

    خیلی خوبه ساییتون

  4. mohsen گفت:

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

  5. رضا متقی گفت:

    مطلب فوق العاده ی بود. امیدوارم که در آینده
    هم از این مطالب عالی بهره ببریم.

  6. باکس گل گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *