آموزش یوگا, مقالات

يوگا ويل (Yoga Wheel) يا چرخ يوگا چيست؟

یوگاویل چیست؟ – یوگا ویل یا چرخ یوگا (حلقه یوگا ) یکی از جدیدترین محصولات در یوگا است که فوق العاده هیجان انگیز است. چون به شما اجازه می دهد به انعطاف پذیری بیشتری دست پیدا کنید. یوگا ویل ابزاری بسیار قدرتمند برای افزایش تعادل یا بالانس ، کشش کلی بدن وساختار کششی عضلات است. در این مقاله در زیبآذین شما رو به صورت کامل با این وسیله شامل: فواید استفاده از یوگاویل ، چگونگی استفاده از آن و اینکه از کجا یوگا ویل بخریم آشنا می کنیم.

یوگا ویل

 

این روزها استفاده از یوگا ویل در بین یوگی ها و یوگینی ها بسیار پرطرفدار گشته این وسیله بسیار کاربردی و به تازگی جزو یکی از ملزومات اصلی یوگا تبدیل شده.استفاده از این وسیله برای مبتدیان باعث بازشدن بدن و کشیدگی عضلات میشود و برای یوگی های حرفه ای وسیله ای فوق العاده سود مند برای انجام آساناهای سخت می باشد.از حرکات حرفه ای و دشواری که به وسیله یوگا ویل انجام می شود . جا نخورید شما هم می توانید به راحتی این حرکات را بیاموزید. برای استفاده از یوگا ویل لزوما احتیاج نیست که یک یوگی حرفه ای باشید.

 

یوگا ویل به شما اجازه می دهد از یوگا بیشتر لذت ببرید و در انجام پوزهای دشوار پا را فراتر نهاده و آنها را به راحتی انجام دهید.اگر برای باز کردن سینه و کشش سایرعضلات تا امروز از آجر یوگا استفاده می کردد استفاده از یوگا ویل لذت و راحتی انجام آن حرکات را چند برابر می کند.حتی اگر یوگا نمی کنید یا علاقه ای به انجام آن ندارید استفاده از یوگا ویل یا چرخ یوگا میتواند به شما برای رها سازی عضلات و از بین بردن گرفتگی و تنش در عضلات و همین طور در نقش یه ماساژور مفید به شما کمک کند به خصوص اگر کار اداری دارید یا مجبورید ساعات طولانی در شبانه روز پشت میز بنشینید.

يوگا ويل (Yoga Wheel)

نوع فوم مورد استفاده در ساخت یوگا ویل از فوم فوق فشرده ABS که نشکن و تحمل وزنی در حدود 200 کیلوگرم را دارد ولایه بیرونی آن از فوم TPE می باشد، اندازه استاندارد یوگا ویل هم حدود 30 تا 35 سانتی متر است. شما می توانید با کیفیت ترین یوگا ویل های ایران را از فروشگاه زیبآذین به راحتی و به صورت آنلاین تهیه کنید.

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.9]

1 دیدگاه در “يوگا ويل (Yoga Wheel) يا چرخ يوگا چيست؟

  1. مسعود بیانی گفت:

    سایز استاندارش چه سایزی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *