طب مکمل, مقالات

سنگ درمانی چيست؟

سنگ درمانی چيست؟

 

سنگ درمانی از پیدایش بشر نیز باستانی تر است.هرروزه بسیاری از سنت ها و روایات ، دانش کثیری ازسنگ های با ارزش ارائه می هند. پیش از این بشر اولیه و آتلانتیسی ها می انستند که چگونه از آنها استفاده کنند. آنها نه تنها برای درمان بلکه برای تبادل پول و ابزار کاری از این سنگ ها استفاده میکردند. اما استفاده نادرست و ارزیابی های غلط ، خیلی سریع باعث زوال این دانش باستانی شد.

مسلما خود می توانیم کمک سنگ های قیمتی را تجربه کنیم ، حتی افرادی که به این علم اعتقادی ندارند ، اگر یک از این سنگ ها را در اختیار داشته باشند و برروی بدن و یا در اتاق خود قرار دهند متوجه این نیروها خواهند شد. این سنگ ها حالتی تناوبی در مراقبت های پزشکی ایجاد می کنند ، هر روز شاهد هستیم که پزشکان ، پرستارها و درمانگران از این سنگ ها بیش از بیش همچون مکملی در درمان های خود استفاده می کنند.

این سنگ ها روند درمان را در بدن فیزیکی بوسیله ی ارتعاشات و هماهنگی های خود بوجود می آورند. بیماری ها از ارتعاشات متغیر در حوزه بدن ناشی می شوند که میتوانیم با انتقال ارتعاشات سنگ های با ارزش آن را به تعادل برسانیم و بهبود یابیم.

درمانی که در اثر عمل سنگ های با ارزش صورت گرفته ، از یک عنصر اساسی سرچشمه می گیرد. با کمک سنگ های درمانی ، می توانیم به تعادل جسمی و روانی تازه ای برسیم و هماهنگی که بدن و روح به آن احتیاج دارد را به دست آوریم. درمان سنگ های سنگ های با ارزش برای هردو جنس زن و مرد متناسب است و برای هیچ کدام خطر احتمالی ندارد. هنگامی که به یک رنگ یا یک سنگ جذب می شویم ، در واقع نیروی مثبت در ما ایجاد شده است و با این اثر مثبت ، به بیماریمان به روشی کاملا متفاوت رسیده ایم. در ادامه در زیبآذین مطالبی با جزییات بیشتر و تکمیلی تر در مورد سنگ درمانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مشاهده انواع سنگ های درمانی اصل

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *